socialstyrelsen_2015_v2.png
kommunikation.png
Du er her:

Nyt stillingsopslag

Socialstyrelsen søger medarbejder til Hjælpemiddelbasen 

Hjælpemiddelbasen er et centralt redskab i forhold til at understøtte det offentlige hjælpemiddelformidlings- system. Samtidig giver Hjælpemiddelbasen alle mulighed for at søge information om hjælpemidler på markedet.
Vil du være med til at give Hjælpemiddelbasen et kvalitetsløft, og kan du lide at arbejde detaljeret med klassificering, så kan denne stilling være interessant for dig.


Hvad er opgaven?
Hjælpemiddelbasen (www.hmi-basen.dk) er i de seneste år blevet udvidet med information om mange nye typer hjælpemidler, og der har været en stor vækst i antallet af produkter på Hjælpemiddelbasen. Dette stiller stadig større krav til Hjælpemiddelbasens struktur, og derfor søges en medarbejder til at arbejde med strukturelle optimeringer af Hjælpemiddelbasen bl.a. på produktområdet kommunikationshjælpemidler. Optimeringer som skal forbedre Hjælpemiddelbasens formidling af information om hjælpemidler til personer med nedsat funktionsevne.


Hvad er din profil?
Du skal have lyst og evne til at arbejde selvstændigt, omhyggeligt og struktureret med at indsamle og systematisere viden om hjælpemidler fra eksperter internt i Socialstyrelsen og eksternt (hjælpemiddeldepoter, kommunikationscentre, forhandlere, producenter, netværk mm). 


Har du erfaring fra hjælpemiddelformidlingssystemet eller hjælpemiddelbranchen vil det være en fordel. Hjælpemiddelbasens klassificering udvikles på dansk og engelsk, og gode skriftlige dansk og engelsk kundskaber er nødvendige.
Din baggrund kan fx være en uddannelse som bibliotekar, ergoterapeut, fysioterapeut eller lærer.


Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Stillingen er tidsbegrænset til 11 måneders varighed.
Du vil få gode muligheder for sparring og oplæring af engagerede kolleger, som arbejder i teamet omkring Hjælpemiddelbasen i Kontoret for bevægelseshandicap, hjælpemidler og teknologi.


Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Ministeriet for Børn, Ligestilling, Integration og Sociale Forhold med tilhørende institutioner. Stillingen ønskes besat 1. april 2014 eller snarest muligt.


Vil du vide mere?
Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til specialkonsulent Thomas Lyhne på tly@socialstyrelsen.dk eller tlf. 41 74 00 15.


Læs mere om hvordan du søger på socialstyrelsen.dk

Udgivet: 05-03-2014

Socialstyrelsen - Telefon: 72 42 37 00 - Email: info@socialstyrelsen.dk

luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere