socialstyrelsen_2015_v2.png
kommunikation.png
Du er her:

Indkøbskonferencen 2011

Optimér ressourcer gennem gode indkøbsaftaler og de rette hjælpemidler.

indkøbskonferencen 2011.JPG
Gode indkøbsaftaler er grundlaget for at få de rette hjælpemidler ud til borgerne og få udnyttet de økonomiske ressourcer i kommunerne bedst muligt.

1. juni holder Hjæpemiddelinstituttet i samarbejde med Dansk Rehab Gruppe Indkøbskonferencen 2011 på Comwell Middelfart.

Indkøbskonferencen er enestående, fordi feltets hovedaktører her mødes og udveksler erfaringer med henblik på at kvalificere de offentlige udbud inden for hjælpemiddelområdet.

Konferencen sætter fokus på indkøb af hjælpemidler i Danmark og præsenterer udfordringer og erfaringer med udbud fra indkøbere, terapeuter og leverandører.

Målgruppe

Indkøbere, terapeuter, leverandører, brugerrepræsentanter m. fl.

Rabat og tilmeldingsfrist

Der opnås rabat ved tilmelding senest 6. maj. Sidste tilmeldingsfrist 19. maj.

Program og tilmelding

Se programmet for konferencen og tilmeld dig via hmi.dk/indkøbskonferencen

Udgivet: 18-04-2011

Socialstyrelsen - Telefon: 72 42 37 00 - Email: info@socialstyrelsen.dk

luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere